Tuesday, May 7, 2013

גם אני ראש ציפור?

על ראש ציפור שמעתי די מזמן, אני אפילו כבר לא זוכר מאיפה, וידעתי שזה מקום שרוכבים בו יחסית הרבה אנשים אבל זה בערך כל מה שידעתי עליו. לא ידעתי איפה הוא נמצא בדיוק, מתי מתאמנים שם, מה גודלו וכל פרט מידע אחר. באוקטובר, כשהתחלתי להתאמן בארץ, זה היה אחד היעדים הראשונים שחיפשתי. אז נסעתי לפארק הירקון והנחתי שאני כבר אמצא את המקום, כמה קשה זה כבר יכול להיות?!


במשך כל האימון נסעתי הלוך ושוב את הפארק ואפילו הגעתי בשלב מסויים למקום, אבל בחושך הייתי שם לבד ולא היה אף אחד שיגיד לי שזהו ראש ציפור. עם הזמן הבנתי שהמקום נטוש בשעות הערב ושרק בשעות הבוקר אפשר לראות שם רוכבים נוספים. כמו כן, אחרי ישיבה מרובה על המפה והסברים מאבי על המיקום, הבנתי שבעצם כבר עשיתי פעם או פעמיים את ההקפה הרלוונטית ופשוט לא ידעתי. שם זה נשאר, אני עברתי להתאמן בקריטריון בנתניה ועל הטריינר ועל ראש ציפור שמעתי רק מידי פעם מהחבר׳ה מהקבוצה.

כל זה נמשך כך, עד שביום העצמאות החלטתי להימנע מרכיבה על הכבישים ובמקומה נסעתי לראש ציפור לאימון נפח של 120 ק״מ. היה מאד נחמד אבל מעבר לאפשרות העקרונית להגיע למקום מידי פעם לא ייחסתי למסלול משמעות גדולה מידי כי למי יש כוח להתניע את הרכב מכפ״ס ולנסוע על הבוקר לתל אביב?! עד שלא מזמן קיבלתי הצעה לדרך בטוחה מביתי בכפ״ס לתל אביב והחלטתי לנסותה על מנת לפתוח את האפשרות לעוד איזור אימון. 40 דקות ו-18 ק״מ דרך רעננה, הרצליה ורמת השרון, זה כל מה שלקח להגיע לשם ופתאם קיבלתי איזור אימון נוסף עם המוני רוכבים בתוכו כמו גם הגדלת נפח אוטומאטית ב-36 ק״מ לפני תחילת אימון. תענוג.

יש אווירה מיוחדת במקום, משהו בשילוב של שעות הבוקר המוקדמות עם להיות בפינת חמד במרכז תל אביב יוצר אטמוספירה מקסימה: שלווה אדירה ברכיבה. מעבר לכך, היכולת לעבור בין רכבות איטיות למהירות יותר ולכלול גם ספרינטי מעבר בין אחת לשנייה יוצרת אפשרות לאימוני איכות נפלאים. זאת ועוד, העובדה שיש את האפשרות לפגוש לא מעט חבר׳ה מהקבוצה ובכלל אנשים שאוהבים אופניים במקום רק מקנים לו יתרון נוסף. אני אשתדל להגיע למקום לפחות פעם-פעמיים בשבוע. נחמד שם.




No comments:

Post a Comment