Tuesday, April 16, 2013

קצת מסקנות חיוביות מראש ציפור

האמת שהתכוונתי לתת לעצמי קצת דרור ביום העצמאות, לצאת מהבית ברכיבה, לעשות סיבוב מרובע ולחזור הביתה, אבל אז שמעתי את החדשות על הרוכב שנהרג אתמול והחלטתי שלא מתחשק לי לעלות על הכביש היום. מצד שני, גם לעשות אימון נפח של כמה שעות על הטריינר לא התחשק לי ביום שבו יש לי את הזמן לרכוב בחוץ ולכן אחרי הרבה זמן שלא ביליתי על האופניים בפארק הירקון יצאתי לרכיבה שם.

זו הפעם הראשונה שלי בראש ציפור בבוקר והיה בהחלט כיף לראות את כל הרוכבים שם. בין השאר פגשתי את רוני מהקבוצה ורכבנו ביחד במשך כ-40 ק״מ. מעבר לכך, הוא קצת עזר לי עם העמידה על האופניים אבל זה נושא לפוסט אחר. בכל מקרה, זאת הייתה הזדמנות טובה לראות את השיפור בכושר לאורך החודשים האחרונים בתנאים שטוחים עם יחסית הרבה רוח. תנאים דומים לאלה שהיו לי בהולנד. עשיתי היום אימון קל, ממש נפח קלאסי, עד כדי כך קל שלפרקים הרגשתי שאני לא מתאמץ מספיק (מכירים את ההרגשה הזו באימונים קלים?).

לאור קלות האימון נהניתי מאד לראות שבסיכומו רכבתי בקצב שבעבר דרש מאמץ די גדול. הנה טבלה של כמה ק״מ והקצב הממוצע לק״מ עבורם. פעם הייתי מאושר כשראיתי את המספרים מתחת ל-2 דקות (שזה 30 קמ״ש), היום זה כבר ממש סטנדרט. אחלה!



No comments:

Post a Comment